WinCar telefonie integratie is de oplossing om WinCar te integreren met uw telefonie.

Zo biedt WinCar telefonie integratie de mogelijkheid om bij een binnenkomend gesprek een pop-up scherm te tonen met allerlei relevante gegevens van de beller. Daarnaast biedt WinCar telefonie integratie ook allerlei mogelijkheden om op basis van WinCar data klanten te bellen en inzicht te verkrijgen in de gevoerde telefoongesprekken.

Werking

POP-UP BIJ BINNENKOMEND GESPREK
Zodra er een telefoongesprek binnenkomt en het gesprek door een medewerker wordt aangenomen verschijnt er een pop-up scherm. Hierin vindt u allerlei relevante informatie uit WinCar om de klant snel en adequaat te woord te kunnen staan. U ziet meteen welk auto(‘s) de klant rijdt en ook of er openstaande werkorders zijn en nog veel meer. Alleen het feit dat u de klant het gevoel geeft dat u weet wie u aan de lijn heeft geeft uw klanttevredenheid een grote impuls.

 

PHONEBOOK
De WinCar telefonie integratie stelt op basis van de klantgegevens uit WinCar ook een telefoonboek beschikbaar. Hierin kunt u klanten en leveranciers snel opzoeken en vervolgens met één druk op de knop bellen. Tijdens het gesprek heeft u vervolgens direct inzage in allerlei gegevens van de betreffende klant zoals o.a. de auto’s van de klant, werkplaatshistorie en de telefoonhistorie.
Daarnaast geeft het Phonebook u inzage in uw gesprekshistorie d.m.v. een persoonlijke Startpagina waar u het telefonisch contact van een bepaalde dag terug kunt zien.

 

Brochure Telefonie Integratie

Telefonie Integratie

Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op!

error
error
error
error
error

En nu?

Nadat u op verzenden heeft gedrukt zal één van onze collega’s contact met u opnemen om uw vragen te bespreken. Wij respecteren uw privacy, dus wij zullen uw gegevens niet delen met derden.

Liever bellen?